Цитати про Любов

Обійми як бумеранг - ти отримуєш їх одразу назад. (Біл Кін)

В любові кожен стає поетом. (Платон)

Якщо ти осуджуєш людей, ти не маєш часу любити їх. (Мати Тереза)

Незріле кохання каже: "Я кохаю тебе, бо ти мені потрібний". Зріле кохання каже: "Ти мені потрібна, бо я тебе кохаю". (Ерік Фром) 

Життя є квіткою, для якої кохання є медом.  (Віктор Гюго)

Життя без любові, неначе дерево без цвіту та фруктів. (Кахліл Ґібран)

Кохання  переборить все. (Віргілій)

Любов - це гра, де двоє можуть грати та обидва вигравати. (Ева Гебор)

Кохання як війна: легко розпочати, та важко зупинити. (Г. Л. Менкен) 

Кохання - метафізична гравітація. (Бакмінстер Фулер)

Кохання - моя релігія. Я помру за неї. (Джон Кітс)

Любов - краса душі. (Святий Августин)  

Кохання - це квітка, якій ти маєш дозволити зрости. (Джон Ленон) 

Інколи серце бачить, те що очам не видно. (Джексон Браун молодший)

Голод до любові набагато важче втамувати, аніж голод до хліба. (Мати Тереза)

Коли кохання не є божевіллям, це не є коханням. (Педро Кальдерон де ла Барка)
 
Де є любов, там є життя. (Ганді)

Любов - це коли знаєш без слів, що потрібно коханій людині.

Насильно бути коханим неможливо.

Кохання - це вогнище, про яке треба дбати щодня.

Кохання - це привид, всі про нього говорять, та мало хто бачив.

Коли людина любить, то йде на жертви.

Любіть людей не за те, хто вони, а за те, хто Ви коли Ви з ними.

Тільки тому, що хтось не любить тебе так, як тобі хочеться, не означає, що він не любить тебе всім серцем.

Найгірший спосіб сумувати за кимось - це бути поруч з ним і розуміти, що він ніколи не буде твоїм.

Можливо, ти в цьому світі лише людина, проте для когось ти цілий світ.

Ніколи не припиняй посміхатися, навіть коли тобі сумно, бо хтось може закохатися у твою посмішку.

Не гай часу на людину, яка не збирається його проводити з тобою.