Цитати про Вік

Вік - це дуже велика ціна за зрілість (Том Стоперд)

Я ніколи не буду старим. Для мене старість завжди на 15 років старша за мене. (Френсіс Бекон)

Нема поняття старості, є лише поняття смутку. (Фей Велдон)

Зморшки повинні бути лише там, де була посмішка. (Марк Твен)

Дипломат - це людина, яка завжди пам'ятає про день народження жінки, але ніколи не пам'ятає її віку (Роберт Фрост)

Той, хто припиняє вчитись є старим, незалежно чи в 20 чи в 80 років. Той, хто постійно вчиться залишається молодим. Найчудовішою річчю в житті є вічна молодість думки. (Генрі Форд)

Сорок - старість молодості; п'ятдесят - молодість старості. (Віктор Гюго)

Постаріння є не чим іншим, як поганою звичкою, яку діяльна людина просто не має часу сформувати. (Андре Морва)

Скільки б років тобі було, якби ти не знав скільки тобі років? (Сетчел Пейдж)

Я не зацікавлений у віці. Люди, котрі кажуть мені свій вік, є дурні. Тобі стільки років, на скільки ти почуваєшся. (Генрі Фредерік Еміель)

В молодості дні короткі, а роки довгі. В старості роки короткі, а дні довгі. (Папа Пауль VI)